Sunday, December 5, 2010

Aralık'ta neler olacak?

Bu ayın ilk konseri 13 Aralık'ta. Benim elimin durumu aynı olduğundan o konseri çalamayacağım ama zaten Sürprizler albümünü ve yeni şarkılarımı çalmak istiyordum, bu vesile ile sadece söylerim arkadaşlarım çalar dedim. Süper bir ekip oldu. Serkan Özyılmaz o gece Rhodes çalacak. Demirhan Baylan Bas çalacak. Kendisine ait, albümde de yer alan iki parçaya da (Cennet ve Canım) eşlik etmiş olacak.Derin Bayhan da davul çalacak o gece bizimle.

13 Aralık, Pazartesi, Nublu İstanbul @ Babylon, 10.30 PM
http://www.nubluistanbul.net/

Yeni albüme girecek parçalardan birinin demo kayıdını bir kaç gün önce paylaştım soundcloud'da. O da şöyle bir şey:

senden başka by selen gulun

Sonra umuyorum ki elim iyileşecek, Ekin Boston'dan gelecek ve geri kalan konserlerimi mutlu mesut çalabileceğiz.

26 Aralık, Pazar, Tamirane, 2-4 PM.
Selen Gülün Trio
.
Herhalde ağırlıklı olarak Answers albümünden çalacağız. Albüm çıktı çıkalı İstanbul'da çalmak kısmet olmadı. Antep'ten NY'a kadar çaldık ama... Coffee in the house, The Liars' Club gibi yeni sezonda çalmaya başladığım parçalarım var. Onları da programa eklerim herhalde. Bas'ta Kağan Yıldız var, davul'da Ekin Cengizkan.

http://www.tamirane.com/#/tamirane



28 Aralık, Salı, Alt - İndigo, 10.30 PM. Selen Gülün Trio.
Bu sefer yine şarkılar. Yeni şarkılar. Francesco Fantini Bas, Ekin davul çalıyor olacak. Programda Answers resmi var ama aldanmayın! Her ihtimalde Cennet, Pia, Bırak Gitsin söylenir bu gece...

http://www.altnokta.com/main/etkinlikDetay.asp?ID=260


30 Aralık, Perşembe, Jazz @ Cezayir (Naima). Oğuz Büyükberber, Klarinet ve Ekin Cengizkan, Davul ile Tamamı Doğaçlama bir konser daha. İlk defa Eylül Bar'da yaklaşık olarak tam altı ay önce çalmıştık, 27 Mayıs gecesi, net hatırlıyorum. Çok güzel bir geceydi! Tekrarının da aynen heyecanlı geçeceğine eminim. Yeni Nord Stage'imin de olanaklarını test edebileceğim bir performans olacak. Şimdiden sabırsızlanıyorum!

Cezayir harika yemeklerin olduğu, fantastik bir mekan. Naima'nın yeniden yapılanıyor olmasına inanılmaz sevindim. Tüm desteğim Selim Selçuk'la.
http://www.cezayir-istanbul.com/newsite/main_en.html

Bu arada NY ve Boston konserlerim güzel geçti. Alper Yılmaz, Nick Kadajski, Ekin ve Andrew Dow ile çaldım. Barberry NY konserini ben çalamadım, migren krizim tuttu. Ama Alper, Nick ve Ekin Selen Gülün Tribute olarak çaldılar o konseri. Olsun du, bu da böyle bir durumdu. Bütün bu olanlardan (bir kez daha) sağlığıma dikkat etmem gerektiği sonucunu çıkartıyorum. Evet!

Konserlerden şöyle bir kayıt var soundcloud'da. Yellow moon. Lily pad / Cambridge konserinden.

Yellow Moon by Selen Gulun by ekin

Aydın Teker'in 4 dansçı için koreografisini yaptığı "play in plain" işi 2 Aralık'ta Antwerp'te benim bu performans için, çoğunlukla Boston'dayken yazdığım müziklerle work in progress olarak gösterimdeydi. Aydın kafası karışık döndü Belçika'dan. Öyle sanıyorum ki yeniden masa başı yapmamız gerekecek. Ben kendi yaratım sürecimden memnunum aslında. Müzikler eski öğrencim Ali Somay'ın özverili çalışmaları/yardımları ile gününde teslim edilebildi. Nora Krahl ve Seren Karabey Cello'ları, Renan Koen Piyano'yu çaldı. Karşılık beklemeden çalıştı herkes. Ne kadar teşekkür etsem azdır!

Bu ay yavaş yavaş 123'ün senfoni konserinin (19 Mayıs, İzmir) aranjmanlarına başlamayı umuyorum. 123 yeni albüm çıkarıyor bugün yarın, Arve. Heyecanla bekliyoruz!

Şimdilik bu kadar. Ekleme oldukça yazarım.

Kalın sağlıcakla. Yürürken önünüze bakın!

No comments: