Monday, January 17, 2011

Mektup mu? Sonsuzluk saati mi?


Bu bir mektup! Ama kapağı Infinity Clock (Sonsuzluk saati). Mektubu yazan maki gidip bunu arabamın müzik çalarına astı! Neden? İhtiyacım olursa eğer, bakıp faydalanayım diye. Zamanın neresindeyim, neden oradayım (buradayım)? Başka bir zamanda başka bir yerde olabilir miydim? Şimdi aslında şimdi mi? Yoksa geçti mi? Birazdan oldu mu sana şimdi?!



Infinity Clock, by e.



Eve getirdim mektubu. Douglas çok ilgilendi mektupla. Kimden geldiğini biliyor olsa gerek...






Şapka zannetti bir an. Mümkün. Douglas bu!









Eve gelip okudum mektubu. Havaalanında okumadım. Yolda durup okumadım. Eve geldim. Dağınıktı ev. Toplamak lazım, ama hiç içimden gelmiyor. Kahve kokusu da gitsin istemiyorum hiç. Her şey olduğu yerde kalsa. Sonsuzluk saati'ne bakıyorum. Birazdan olmuş mu sana çoktan?




Okudum mektubu evet. Ne güzel bir mektup.

Sonra en doğru yeri buldum bence sonsuzluk saati'ne.

İşte tam da...

2 comments:

Nesta said...

fikir ne güzelmiş.. sonsuzluk ve saat.. ironik kozmoloji! : )

SELEN GULUN said...

eh. orijinal ikili... daha fazla ne demeli bilmem ;)