Saturday, August 27, 2011

Insan beyni. Sakaci.

Son bir aydir belki de her sabah 7.04'te uyaniyorum. Alarm kurar gibi. Kalkiyorum saate bakiyorum 07.04! Acaba ne olmustu diye merak ediyorum gecmiste bu zamanlarda. Nedir? Oyle bir uyaniyorum ki sanki bavul yapip bir yere gidecegim... Cay yapip okula gidecegim... Aceleyle bir muzik yetistirmek icin calismaya baslayacagim... Nedir? Nedir?

Sabahlari cok taze oluyor hava sonbahar'a dogru. Bulutlar var gokyuzunde gri'den beyaz. Anlayinca bir sebebi yok uyanmanin basliyorum beklemeye bir sure. Bekliyorum bir sey olacakmis gibi. Olmuyor. Peki madem diyip yatiyorum yeniden bir sure, bir kac saat daha uykuya. Peki. Madem.

Aklimda da U2'nun eski bir sarkisinin nakarati var bu sabah:

1 comment:

Nesta said...

gülümsüyorum nakarata..
gecenin bu saatinden 07.04'e selam ederim

:*)